Z aparatem przez świat: Odpoczynek nad jeziorem

Hej! :)

Każdy z nas ma takie miejsca, do których uwielbia wracać. Miejsca, w których czuje się najlepiej. Ważne jest, aby choć jedno z nich było blisko, abyśmy mogli zjawić się tam w każdej chwili. Często te "nasze miejsca" kojarzą się nam z miłym wydarzeniem, kimś bliskim lub po prostu wyjątkowo łatwo i przyjemnie tam odpoczywamy. Ja również mam takie miejsca. Jednym z nich chce się dzisiaj z Wami podzielić :).



Uwielbiam Mazury. Każda wizyta w tym malowniczym miejscu jest dla mnie niezwykle przyjemna i wyciszająca. Dookoła lasy, jeziora i ta błoga cisza. Niestety nie da się sprawić, abym mogła mieć te cudowne otoczenie co weekend. Dlatego też trzeba sobie radzić inaczej! :D Znalazłam swoją małą oazę spokoju również niedaleko swojego domu. Wystarczy 15 min, abym znalazła się w małej namiastce Mazur kiedy tylko chcę (no nie do końca, z pracy przecież nie ucieknę :P).




Niewielkie jezioro i wokół las, to zdecydowanie miejsce, do którego lubię powracać.Sąsiedztwo większego jeziora powoduje, że to nie jest bardzo oblegane. W tygodniu i wieczorami bardzo często zdarza się, że jesteśmy sami. Wówczas to miejsce jest najpiękniejsze. Można się wyciszyć, odstresować i miło spędzić czas. Zapewne duża część z Was momentami niczego bardziej nie potrzebuje, jak właśnie takiej chwili. Wyłączacie się, delektujecie pięknem otoczenia i głosami natury. Cudo!




Moje zamiłowanie do fotografowania natury znalazło swoje ujście również w tej mojej "oazie" :). Mimo, że za każdym razem miejsce to jest prawie takie samo, to zawsze znajdzie się nowe, wyjątkowe ujęcie.



A Wy macie takie miejsca, w którym lubicie odpocząć, wyciszyć się? Chętnie je poznam :)

Buziaki :*

Bądź na bieżąco i zaobserwuj mnie również tutaj: 

21 komentarzy:

  1. Mam ochotę na taki weekend nad jeziorem :D A tu ciągle wypada coś innego :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak cudownie! Jednym z moich marzeń jest właśnie pojechanie na Mazury:) To prawda że namilej wraca się do miejsc, z którymi ma się miłe wspomnienia:)
    Pozdrawiam
    balansfotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjecia! Trzecie zdecydowanie najlepsze!

    Www.strong-power.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi moje rodzinne strony - 'Krainę tysiąca jezior' ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia- uwielbiam jeziora!

    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne widoki :) Ja osobiście uwielbiam góry, chodzę po szlakach i przemyślenia to moje "małe miejsce" !

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjecia! Mam w pobliżu jeziorko i patrząc na te widoczki, chyba je odwiedzę :)
    Zapraszam też do mnie:
    bezatramentu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne miejsce ;)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoki:) aż sama nie mogę się doczekać aż spędze taki dzień nad jeziorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful pictures. Great post, i like it.

    Follow for follow? :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, przydałby mi się taki odpoczynek nawet na kilka godzin. No niestety jest to niemożliwe u mnie. ;(
    Zdjęcia i samo jezioro jest piękne, zazdroszczę takiego pięknego miejsca.:)
    Obserwuje. <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne widoki, aż chce się lata ;) obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie widoki bardzo ładne i jestem zdania, że jak najbardziej taki wypoczynek się po prostu raz na jakiś czas należy. Jeżeli ja wyjeżdżam gdzieś odpocząć to również chcę to robić w bezpieczny sposób. Dlatego poprzez kalkulator turystyczny https://kioskpolis.pl/kalkulator-turystyczny/ wykupuję sobie polisę ubezpieczeniową i o nic więcej nie muszę się martwić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie <3 cisza i spokój. Wsiąść do samochodu i jechać w nieznane. Z dobrym ubezpieczonym autem, nic nie jest straszne: https://ubezpieczamy-auto.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Labonny blog , Blogger