Z aparatem przez świat: Odpoczynek nad jeziorem

Hej! :)

Każdy z nas ma takie miejsca, do których uwielbia wracać. Miejsca, w których czuje się najlepiej. Ważne jest, aby choć jedno z nich było blisko, abyśmy mogli zjawić się tam w każdej chwili. Często te "nasze miejsca" kojarzą się nam z miłym wydarzeniem, kimś bliskim lub po prostu wyjątkowo łatwo i przyjemnie tam odpoczywamy. Ja również mam takie miejsca. Jednym z nich chce się dzisiaj z Wami podzielić :).



Uwielbiam Mazury. Każda wizyta w tym malowniczym miejscu jest dla mnie niezwykle przyjemna i wyciszająca. Dookoła lasy, jeziora i ta błoga cisza. Niestety nie da się sprawić, abym mogła mieć te cudowne otoczenie co weekend. Dlatego też trzeba sobie radzić inaczej! :D Znalazłam swoją małą oazę spokoju również niedaleko swojego domu. Wystarczy 15 min, abym znalazła się w małej namiastce Mazur kiedy tylko chcę (no nie do końca, z pracy przecież nie ucieknę :P).




Niewielkie jezioro i wokół las, to zdecydowanie miejsce, do którego lubię powracać.Sąsiedztwo większego jeziora powoduje, że to nie jest bardzo oblegane. W tygodniu i wieczorami bardzo często zdarza się, że jesteśmy sami. Wówczas to miejsce jest najpiękniejsze. Można się wyciszyć, odstresować i miło spędzić czas. Zapewne duża część z Was momentami niczego bardziej nie potrzebuje, jak właśnie takiej chwili. Wyłączacie się, delektujecie pięknem otoczenia i głosami natury. Cudo!




Moje zamiłowanie do fotografowania natury znalazło swoje ujście również w tej mojej "oazie" :). Mimo, że za każdym razem miejsce to jest prawie takie samo, to zawsze znajdzie się nowe, wyjątkowe ujęcie.



A Wy macie takie miejsca, w którym lubicie odpocząć, wyciszyć się? Chętnie je poznam :)

Buziaki :*

Bądź na bieżąco i zaobserwuj mnie również tutaj: 

16 komentarzy:

  1. Mam ochotę na taki weekend nad jeziorem :D A tu ciągle wypada coś innego :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak cudownie! Jednym z moich marzeń jest właśnie pojechanie na Mazury:) To prawda że namilej wraca się do miejsc, z którymi ma się miłe wspomnienia:)
    Pozdrawiam
    balansfotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjecia! Trzecie zdecydowanie najlepsze!

    Www.strong-power.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomniałaś mi moje rodzinne strony - 'Krainę tysiąca jezior' ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia- uwielbiam jeziora!

    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne widoki :) Ja osobiście uwielbiam góry, chodzę po szlakach i przemyślenia to moje "małe miejsce" !

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjecia! Mam w pobliżu jeziorko i patrząc na te widoczki, chyba je odwiedzę :)
    Zapraszam też do mnie:
    bezatramentu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne miejsce ;)
    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne widoki:) aż sama nie mogę się doczekać aż spędze taki dzień nad jeziorkiem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful pictures. Great post, i like it.

    Follow for follow? :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Awesome picture share, love checking out your blog. Thanks for the share, keep up the posts.
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurczę, przydałby mi się taki odpoczynek nawet na kilka godzin. No niestety jest to niemożliwe u mnie. ;(
    Zdjęcia i samo jezioro jest piękne, zazdroszczę takiego pięknego miejsca.:)
    Obserwuje. <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Labonny blog , Blogger