Paznokciove Love: Kilka propozycji na wiosenne i letnie stylizacje paznokci

Hej! :)

Stylizacja paznokci to temat, który zafascynował mnie na długo przed tym, jak zaczęłam interesować się kosmetykami i makijażem. Z początku, z powodu braku metody hybrydowej na rynku, bawiłam się lakierami klasycznymi i próbowałam swoich pierwszych zdobień. Ich zdjęcia zupełnie nie nadają się do publikacji, uwierzcie mi :D. Nie zniechęcały mnie jednak krzywe linie i wciągałam się w stylizację paznokci coraz bardziej. Półtora roku temu rozpoczęłam przygodę z hybrydami, gdyż metoda ta miała nadzwyczaj dużo pozytywnych opinii. Dopiero z nią przekonałam się ile radości i satysfakcji potrafi dać zdobienie paznokci. 
Niestety opisywane przeze mnie jakiś czas temu uczulenie na hybrydy okazało się na tyle poważne, że ja osobiście nosić ich nie mogę... Minęło już kilka miesięcy a mnie dalej ta wiadomość boli :( No ale nic, żyje się dalej :). Na szczęście nie wykluczyło mnie to całkowicie ze stylizacji paznokci. Ufff! Nadal bawię się zdobieniami na wzornikach oraz wykonuję czasami stylizacje innym :). No i zawsze zostają jeszcze lakiery klasyczne.




Postanowiłam zatem co jakiś czas pokazywać Wam efekty moich malowanek :). A nóż widelec, któraś z Was się zainspiruje i do czegoś się przydam :D. Ja inspiracji szukam oczywiście w internecie. Zdecydowanie najwięcej pomysłów znajduje w aplikacji Pinterest, gdzie są zdjęcia chyba wszystkiego :D. Najczęściej zaciągnięte stamtąd inspiracje przelewam na wzorniki :). To świetny trening umiejętności. Można próbować i próbować, nie marnując czasu drugiej osoby :D.





Stylizacje w dużej mierzy wykonane są lakierami hybrydowymi. Jeśli chodzi o lakiery klasyczne to powrót do nich nie jest wcale łatwy. W końcu hybrydami możemy operować ile tylko chcemy, do momentu, aż nie włożymy ich do lampy. I weź tu człowieku się teraz nie irytuj, gdy lakier klasyczny zasycha w ułamek sekundy przy próbie zmalowania czegokolwiek. Czemu niby nie chce tak szybko zastygać, gdy mamy już pomalowane wszystkie paznokcie?! To dopiero jest zagadka :D.






Chętnie dowiem się, czy Wy również lubicie bawić się zdobieniami paznokci, czy raczej szkoda Wam na to cierpliwości i czasu :D. 

Buziaki :*



Bądź na bieżąco i zaobserwuj mnie również tutaj: 


30 komentarzy:

  1. uwielbiam zdobic paznokcie :) Twoje prozycje sa fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne paznokcie aa!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam
    szarlotkamarysiia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie zrobione paznokcie to lubię ! Uwielbiam pastelowe kolory paznokci latem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie pastele obowiązkowo cały rok :D

      Usuń
  4. Pięknie są zrobione, wooow, właśnie wybieram się na robienie pazurków, więc na pewno skorzystam z Twoich propozycji! <3
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdobienia! Te pastele są obłędne!
    Osobiście uwielbiam ciemne kolorki i bardzo chciałabym spróbować hybryd :)

    http://www.merloczek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Spróbować polecam, kilka tygodni bez martwienia się o paznokcie to jest to :D

      Usuń
  6. Zdobienia są niesamowite :) W ogóle nie mam do tego talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja też nie mam, ale jak odpowiednio długo posiedzę to czasami coś tam wyjdzie :D

      Usuń
  7. Cudowne pazury, ja nie mam czasu i umiejętności jeszcze, ale będę się starać to zmienić 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Najważniejszy jest czas, żeby przysiąść i potrenować :)

      Usuń
  8. Bardzo spodobały mi się zdobienia 3D, są fantastyczne. Ogromnie współczuję ci twojego uczulenia tym bardziej, że wykonujesz naprawdę fajną robotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* <3 No niestety ja nosić ich nie mogę, ale dobrze, że chociaż mogę wykonywać paznokcie innym :)

      Usuń
  9. Owoce cudowne. Ale każde mi się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie paznokcie, ślicznie wyglądają na lato <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdobienie paznokci to moja pasja, ciągle robię nowe stylografem semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też z chęcią zakupiłabym stylograf lub rapidograf :)

      Usuń
  12. Prześliczne wzorki. Najbardziej podobaja mi się pierwsze i ostatnie paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej pokochałam owocowe szaleństwo. Super🎈

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Labonny blog , Blogger