Z aparatem przez świat: Fotografia ludzi

Witajcie :)

W fotografii jest tak wiele kierunków, które można obrać, że ciężko jest zdecydować się wyłącznie na jeden z nich. Każdy jest fascynujący i inspirujący. Do tej pory pokazywałam Wam tu wyłącznie zdjęcia krajobrazowe oraz zdjęcia makro natury. Jednak fotografią, na której głównie chciałabym się skupić, i która sprawia mi najwięcej przyjemności, jest fotografia ludzi. Mam już za sobą kilka sesji w plenerze, którymi chciałabym się dzisiaj z Wami podzielić :).

Praca z ludźmi, choć na pozór ciężka (drzewa i jeziora są znacznie łatwiejsze we współpracy :P), daje znacznie więcej możliwości i pozwala wykonać wyjątkowe zdjęcia. Autor takich ujęć może je stworzyć od A do Z, wybierając odpowiednie tło, pozę modelki/modela, klimat zdjęcia. Dzięki temu dają one najwięcej satysfakcji. Zdajemy sobie bowiem sprawę, że końcowy efekt zdjęcia to w znacznej części nasza praca. No i zdecydowanie fotografia ta daje nieskończone możliwości wyładowania artystycznego :D. Można bawić się strojami, makijażem, dodatkami, tłem. Ogranicza nas tu wyłącznie nasza wyobraźnia, której fotografom zazwyczaj nie brakuje :D.

Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze późniejsza obróbka w domu. Wymaga ona znacznie więcej pracy i czasu, niż obróbka zdjęć krajobrazów, jednak może ona sprawiać wiele przyjemności, zwłaszcza przy porównaniu oryginału z już obronionym zdjęciem :).

No a na koniec, zwieńczeniem naszej pracy jest zadowolenie współpracującego z nami modela/modelki. Nic nie zachęca bardziej do dalszego działania, niż szczere zadowolenie z tego, co zrobiliśmy. Na prawdę kilka miłych słów może dodać dużych skrzydeł :).

Poniżej mam dla Was kilka zdjęć z moich sesji, które zrobiłam podczas tegorocznego lata. Fotografowie mają to szczęście, że jest mnóstwo osób, które z chęcią staną przed ich obiektywami, pomagając im rozwijać swoje umiejętności :). Ja również znalazłam przemiłe osoby, które zgodziły się wesprzeć mnie w rozwoju mojej pasji :).

Teraz pora pokazać Wam efekty mojej pracy :). A jeśli będziecie chcieli zobaczyć więcej, serdecznie zapraszam na mój drugi profil na Instagramie - W Kadrze Rudej :).
















Buziaki,












20 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Mają swój klimat;)

    Obserwuję;*

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i super dobrany klimat do małego człowieka ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia wyglądają niesamowicie :) Maja świetny klimat :) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia. Pierwsza stylizacja jest fantastyczna. Druga stylizacja nie jest w moim guście, ale to nie zmienia faktu, że Twoje zdjęcie jest boskie. Modelka również bardzo ładna. Trzecia stylizacja nad wyraz mi się podoba. Reszta też jest spoko. Spoko stylizacje i spoko zdjęcia. Dzidziuś słodziutki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite ujęcia! :)
    Fotografia to bardzo interesująca, ale i wymagająca pasja.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow te ujęcia są na prawdę niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zdjęcia, zatrzymują chwilę na zawsze ❤ Twoje są piękne

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Labonny blog , Blogger