Z aparatem przez świat: Wiosna w kadrze

Cześć :)

Wiosna to chyba najpiękniejsza pora roku dla wszystkich miłośników fotografii :). Wkoło robi się zielono, wszędzie pojawiają się piękne kolorowe kwiaty, słońce pojawia się coraz częściej, nic tylko sięgnąć po aparat i polecieć robić zdjęcia :D. Ja również zainspirowana naturą dookoła, postanowiłam zrobić kilka zdjęć, które chcę Wam właśnie teraz pokazać :). 
Najbardziej wdzięcznymi modelkami wiosną są oczywiście kwiaty :D. Nie dość, że piękne to jeszcze jakie cierpliwe. No i teraz mamy ich do wyboru, do koloru. Nie trzeba organizować wielkiej wyprawy, aby stworzyć piękne wiosenne ujęcia. Zapewne każdy z Was ma jakieś kwiaty na wyciągnięcie ręki :).












Przy tworzeniu powyższych zdjęć towarzyszył mi mój ulubiony ostatnio obiekty - Nikkor AF - S 50 mm F 1.8. Pozwala on perfekcyjnie skupić się na wypatrzonym przez nas obiekcie/detalu, poprzez rozmazanie całej reszty kadru. 

Jeśli już mówimy o fotografii to chciałabym Was serdecznie zaprosić na mój nowy profil na Instagramie - w_kadrze_rudej, gdzie publikuję efekty mojej zabawy z aparatem. Znajdziecie tam nie tylko zdjęcia natury, ale również różnego rodzaju portrety :). 

Czy Wy również lubicie fotografować naturę? Lubicie oglądać takie zdjęcia? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzu :)

Buziaki,

Bądź na bieżąco i polub mnie również tu: 

20 komentarzy:

  1. Wiosna jest przepiękną, choć moją ulubioną roku jest jednak jesień! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień również ma coś w sobie, jednak mnie odrzuca od niej deszcz i często niska temperatura :D

      Usuń
  2. Ale genialna jakość! Drugie zdjęcie jest zdecydowanie moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podobają Ci się moje zdjęcia :)

      Usuń
  3. Wiosna jest przepiękna, kiedy wszystko budzi się do życia. Zdjęcia przepiękne,bardzo lubię zdjęcia robione z bliska ostry pierwszy plan rozmazane tło

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie :) Tak zielono :) Aż miło popatrzeć! Szkoda tylko, że drzewka owocowe już przekwitły...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna wiosna, dla mnie najładniejsze są drzewa kwitnące na biało - nieważne czy to czereśnia czy kasztan :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten czas kiedy wszystko rozkwita! kiedy robi się tak zielono,kolorowo! to nic ze jestem chodzącym alergikiem (dosłownie na wszystko) i wiosna to dla mnie czas gdzie najlepszym przyjacielem staje się chusteczka,tabletki i wiecznie łzawiące oczy-ale uwielbiam ten czas!
    Piekne zdjęcia :)
    PS:podoba mi sie tu-powiekszam grono obserwatorów.
    bedzie mi miło jeśli też to zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Labonny blog , Blogger