W kuchni LaBonny: Zdrowe śniadanie - owsianka

Cześć! :)


Śniadanie to podobno najważniejszy posiłek dnia. Niestety nie wszyscy zwykle mamy czas, aby zjeść wtedy coś wartościowego, pożywnego, a tym bardziej zdrowego. Mi również wydawało się to mało możliwe. Ostatnio jednak odkryłam propozycję na śniadanie, które spełnia powyższe "wymogi" - owsiankę :). Kojarzyła mi się ona zawsze z niesmaczną papką, którą wmusza się w dzieci. Wszystko zmieniło się, gdy stworzyłam poniższą mieszankę. Okazała się pyszną propozycją na śniadania :)

Owsianka, którą ostatnio często serwuję sobie na pierwszy posiłek dnia jest bardzo szybka w przygotowaniu oraz niezwykle smaczna i pożywna. Moją bazą do owsianki jest jogurt naturalny. Kolejny podstawowy składnik to oczywiście płatki owsiane. Ja wybieram te błyskawiczne, dzięki czemu śniadanie gotowe jest w dosłownie chwileczkę.A co jeszcze dodać do jogurtu i płatków? Tu już mamy olbrzymie pole do popisu :). U mnie są to jeszcze przede wszystkim owoce. W sklepach pojawia się ich coraz więcej, co baaardzo mnie cieszy :). Obecnie wybieram banany, borówki oraz leśne owoce, niestety jeszcze z puszki. Już nie mogę doczekać się świeżych soczystych malin, truskawek czy czereśni.


Na sam koniec dodaję coś do pochrupania, czyli mix orzechów :D. Zwiększają one sytość owsianki, no i osobiście uwielbiam wszelkie orzechy :).


No i to by było na tyle. Prawda, że nie wymaga ani trochę wysiłku? :D Szybkie, zdrowe i pyyyszne <3.




A co Wy najbardziej lubicie serwować sobie na śniadania? :) Chętnie zainspiruje się Waszymi propozycjami :)

Buziaki,

Bądź na bieżąco i polub mnie również tu: 

16 komentarzy:

  1. Przez lata byłam przekonana, że owsianka jest nie dla mnie. Ostatnio jednak zmieniłam zdanie: trudno o lepszy początek dnia. Jedyny warunek - moja owsianka musi być dość gęsta. A dodatki? Najczęściej banany, jabłka, winogrona czy truskawki. Czasami lubię ją bez dodatków, jedynie posypaną brązowym cukrem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nasza przygoda z owsianką jest podobna :D Muszę spróbować wersji z jabłkami :)

      Usuń
  2. Od czasu do czasu lubię zjeść taką pożywną owsiankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) Dobrze serwować sobie co jakiś czas porządne śniadanko :)

      Usuń
  3. Wspaniale wygląda! MNIAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jak owsianka idealna, mi ostatnio coś z nimi nie po drodze, ale czas znowu się z nimi zaprzyjaźnić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że mamy dostęp do coraz większej ilości świeżych owoców :)

      Usuń
  5. Jem codziennie owsiankę, a mój narzeczony się dziwi jak ja tak mogę. On osobiście średnio za nią przepada. Podaję z sojowym jogurtem i truskawkami czasami z borówkami, bananem lub malinami. Najlepsze śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się dziwić, tylko trzeba spróbować :D W końcu to pyszna propozycja na śniadanie :D

      Usuń
  6. Wiele razy przymierzałam się do owsianki, jednak nie zostanie ona moim ulubionym posiłkiem :/ Oczywiście idealne śniadanie dla mnie to coś orzeźwiającego, ze świeżymi owocami, ale najczęściej i tak kończy się na kanapkach :D

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanapki to również dobry pomysł na syte śniadanie :)

      Usuń
  7. U mnie nie ma dnia bez owsianki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Labonny blog , Blogger