Przytulny dom: Wiosenno-wielkanocne dekoracje do domu

Witajcie :)

Początek wiosny to dla mnie czas kolorowych zmian w domu :). Mam wówczas ogromną ochotę wprowadzać do wnętrz pachnące kwiaty oraz kolorowe dodatki. Odświeżają one dom i sprawiają, że przyjemniej spędza mi się w nim czas. Zaczynająca się obecnie Wielkanoc to dodatkowy powód, aby przystroić wnętrze. Zapraszam Was więc serdecznie na przegląd moich tegorocznych wiosenno-wielkanocnych dekoracji :).

Wiosenne ozdoby to głównie kwiaty, które nieodzownie kojarzą się z tą porą roku. Oprócz świeżo ściętych tulipanów, które podobają mi się najbardziej, przystrajam również dom kwiatami w pastelowych doniczkach. Poza nimi nie może zabraknąć świec i lampek, które są u mnie cały rok :).











Dekoracje wielkanocne to przede wszystkim pisanki i zajączki. Popularne od zeszłego roku styropianowe jajeczka i u mnie stanowią główną wielkanocną dekorację :).







A jakie ozdoby obecnie przeważają w Waszych domach? Lubicie co jakich czas odświeżacz wystrój swojego domu? Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)

A no i Wesołych Świąt i Mokrego Dyngusa :)

Buziaki,

Bądź na bieżąco i polub mnie również tu: 

22 komentarze:

  1. Świetne dekoracje! Pozdrawiam ❤️
    www.angelikaaa.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne inspiracje! Takimi szczegółami można stworzyć cudowny klimat wiosenny, a przede wszystkim świąteczny :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że udało mi się osiągnąć taki klimat :)

      Usuń
  3. U mnie żywe kolory i tulipany przeważają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne dekoracje, taki świąteczny klimacik ;) Kwiaty zawsze ocieplają wnętrze

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam dodatki do domu w każdej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow kochana, rewelacyjne ozdoby! <3
    Ja ze swoim wystrojem przy Twoich dekoracjach jestem daleko w tyle.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wiosna dopiero się rozpoczęła, więc masz jeszcze czas :D

      Usuń
  7. Cóż więcej można dodać? Genialne ozdoby :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne, proste i efektowne ozdoby na Wielkanoc. Gratuluję talentu do tworzenia takich rzeczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do talentu mi daleko ale mimo wszystko bardzo dziękuję :D

      Usuń
  9. Uwielbiam tulipany, wnoszą taką radość do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam dekorować dom na każde święta:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Labonny blog , Blogger