Kolorowe wiosenne makijaże

Witajcie po długiej przerwie! :)


Znowu długo mnie tu nie było, za co bardzo przepraszam :( Nałożyło się kilka czynników i z blogiem nie było mi po drodze... Na bieżąco publikowałam jednak na Instagramie (kto nie zna to zapraszam tutaj :D). Planuję jednak wrócić znów na stałe i wprowadzić tu nieco zmian. Trzymajcie kciuki! :D

Przejdźmy jednak do tematu tego posta. Mam dzisiaj dla Was kilka kolorowych makijaży. Jakiś czas temu wręcz pokochałam kolory na twarzy i chętnie bawię się nimi w wolnej chwili :). Zapewne nie każda z Was nosiła by je na co dzień, ale może zainspirują Was przy okazji jakichś specjalnych okazji :).








Zaczynamy z "grubej rury" :D. Jest to makijaż, który stworzyłam na konkurs, więc do subtelnych nie należy. Jednak wyeliminowanie złotych ust spowoduje, że makijaż stanie się nieco mniej rzucający się w oczy. W sam raz na wiosenne, czy wakacyjne wyjścia, dla bardziej odważnych dziewczyn :).

Cienie: pojedyńcze cienie Kobo nr 209, 136, 149, pigment Kobo nr 507
Usta: pomadka Golden Rose Liquid Matte Lipstic 05 + pogment Kobo nr 507







Teraz mam coś dla fanek różu :D. Subtelność z odrobiną szaleństwa :D. Osobiście nie jestem fanką tego koloru, ale w makijażu oczu potrafi nadać dziewczęcego uroku i słodyczy. Duży nacisk został tu również położony na rozświetlenie :).

Cienie: pojedyńcze cienie Kobo nr 209 oraz Mystik Cheeky, złoty cień z paletki Wibo Strobing Make Up
Usta: pomadka Golden Rose Liquid Matte Lipstic 05 + pogment Kobo nr 507






Nieco mniej wyrazisty róż w połączeniu z fioletem, czyli, moim zdaniem, duet zawsze udany :). Delikatny wiosenny makijaż, który śmiało można nosić na co dzień. Tutaj również dziewczęcy urok gwarantowany :).

Cienie: pojedyńcze cienie Kobo nr 112 oraz Mystik Bubble i Luxury
Usta: pomadka Lovely Extra Lasting nr 05





Fiolet to mój ukochany kolor :D. Nic więc dziwnego, że bardzo chętnie i często noszę go na powiekach. Używam tego koloru zarówno w makijażach dziennych, jak i przy wieczorowych :).

Cienie: pojedyńcze cienie Kobo nr 149, 112 oraz Mystik Luxury
Usta: pomadka Golden Rose Liquid Matte Lipstic 05









Ostatni makijaż to również fiolet (jakże mogłoby być inaczej :D) oraz błękiti. To połączenie również jest dla mnie bardzo udane i chętnie takie noszę. Wiele z Was zapewne nie wyobraża sobie użyć niebieskiego cienia, który kojarzy się często z Panią z warzywniaka :P. Jednak ja zaczęłam się nim bawić jakiś czas temu i mam nadzieję, że pokazuje tu, że może on wyglądać na prawdę dobrze :).

Cienie: pojedyńczy cień Mystik Luxury oraz paletka Sephora Brilliant Makeup Palette
Usta: pomadka Lovely Extra Lasting nr 02

A Wy wolicie delikatne i subtelne makijaże, czy lubicie poszaleć z kolorami? :) Dajcie też znać, czy chcecie więcej takich postów :).

Buziaki,
LaBonny

8 komentarzy:

  1. No właśnie, długo Cię tu nie było, fajnie, że wracasz 💪🏻 Pięknie, kolorowo, kiedyś i u mnie tak było, teraz raczej bardziej po drodze mi z bardzo minimalistycznym i stonowanym makijażem 😜

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jakie cudowne, kolorowe makijaże <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne makijaże jak i cała Ty:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Labonny blog , Blogger