Instagram: Top 10 najlepszych zdjęć Maj 2018

Witajcie :)
Kolejny miesiąc za nami :). Nie zdziwi chyba nikogo, że powiem "Jak ten czas szybko leci" :D. Takie odczucie zapewne ma również wiele z Was. No ale co tu się dziwić, tak naprawdę jest! :D Ale do rzeczy, mam dla Was przegląd zdjęć z mojego profilu na Instagramie (znajdziecie go tu), które zostały najlepiej przyjęte w maju :). 
Zdecydowanie zdjęciem nr 1 maja był mój ciążowy debiut :). Bardzo cieszy mnie tak miłe przyjęcie naszej dwójki. Tematyka ciążowa i macierzyńska na pewno jeszcze nie raz pojawi się na Instagramie, ale i również na blogu :).


Piękna pogoda na dworze jeszcze bardziej zachęca do delektowania się pysznymi chłodnymi lodami :D. U mnie to praktycznie element obowiązkowy. Na moim profilu na Instagramie pokazałam Wam jeden z moich ulubionych sklepowych lodów - rożek Kaktus :D. No i nie mogło przy takim zdjęciu zabraknąć paznokci w iście upalnym kolorze :). 


Która z nas nie uwielbia kosmetyków w pięknych opakowaniach i o uroczych kształtach? :D Takie cudeńka oferuje nam na przykład firma Makeup Revolution. Zdecydowanie przypadły Wam do gustu ich serduszka, róż oraz rozświetlacz :). 


Czytanie w łóżku, czyż nie jest to jedna z najprzyjemniejszych form spędzania wieczorów? :) Chyba nie tylko ja tak myślę, gdyż poniższe zdjęcie bardzo spodobało się moim instagramowym obserwatorom :). Do tego pyszna herbatka, pięknie pachnące świece i można delektować się przyjemnym wieczorem.


Kobiety uwielbiają biżuterię :). No może nie wszystkie, u mnie to uwielbienie pojawiło się stosunkowo niedawno. Marzyłam o delikatnym naszyjniku na co dzień, no i mam! :D 


Letnie domowe dodatki uwielbiam równie mocno, co biżuterię. Nie mogłam się więc oprzeć tym ślicznym kubkom z Pepco, które kosztowały tylko 1,99 zł/szt! :D Cudny letni gadżet za grosze :D. Teraz mogę delektować się zimną wodą, mrożoną herbatą, czy koktajlami owocowymi w przyjemnych dla oka kubkach. No a to zdjęcie zapewne polubiliście również przez tą pyszną owocową oprawę :D. 


Płynne matowe pomadki to kosmetyczny hit od ładnych kilku lat. U mnie co jakiś czas pojawia się nowa :). W maju była to pomadka K lips od Lovely w kolorze Pink Poison. 


Jak dobrze rozpocząć dzień? W maju pokazałam Wam dwie moje receptury na udany poranek :). Jedną z nich był makijaż, koktajl owocowy oraz piękny zapach, a wszystko to w otoczeniu tulipanów :D. Drugą natomiast była owsianka z owocami i orzechami, która jest pyszna i przyjemna dla oka :). 



Zdecydowanie lubicie również patrzeć na perfumy w pięknych opakowaniach :). Sama również uwielbiam swoją półeczkę z flakonikami perfum. Śliczne na zewnątrz i wewnątrz :D. 


Jeżeli spodobały się Wam moje instagramowe zdjęcia to serdecznie zapraszam na mój profil (link znajdziecie poniżej), gdzie codziennie dodaje nowe posty :). 

Już jestem ciekawa, co przyniesie czerwiec :D. Wam życzę, aby ten miesiąc był bardzo udany :D. 

Buziaki,

Bądź na bieżąco i polub mnie również tu: 

6 komentarzy:

Copyright © 2014 Labonny blog , Blogger