Spotkanie blogerek Sopot 2016

Witajcie! :)


Mam dzisiaj dla Was relację z niesamowitego spotkania, w którym miałam przyjemność uczestniczyć w niedzielę 4 grudnia :). W sopockiej kawiarni Prawdziwe Lody tego dnia odbyło się spotkanie blogerek. Było to moje pierwsze wydarzenie tego typu i bardzo chciałabym podzielić się z Wami moją opinią na jego temat, a także upominkami, jakie na nim otrzymałyśmy :).

Dziewczyny z tym samym zamiłowaniem, kosmetyki, kawa - to nie mogło się nie udać :D. Spotkanie rozpoczęło się prezentacją przemiłej pani Natalii z firmy Ziaja na temat ich nowej linii kosmetyków. Zapewne zdążyliście już zauważyć po poprzednich wpisach, że wręcz kocham tę firmę :D. Dowiedziałyśmy się wiele ciekawych rzeczy o produktach, które na spotkaniu mogłyśmy popróbować.




Ze świata kosmetyków pielęgnacyjnych przeniosłyśmy się dzięki Pani Beacie Fryz w świat wizażu. Pani Beata to bardzo utalentowana i oddana swojej pasji kobieta, która sukcesywnie zgłębia magię makijażu. Dzięki temu, rozmowa z nią przebiegła rewelacyjnie. Poznałyśmy choć w małym stopniu kulisy zawodu makijażystki i mogłyśmy porozmawiać o najnowszych trendach w wizażu.


Całą resztą spotkania zawładnęły wspólne rozmowy z dziewczynami o blogowaniu, kosmetykach i innych ciekawych tematach. Wiadomo, jak to kobiety, kochają kosmetyki i kochają gadać :D. A jeszcze, jak robią to samo, to już w ogóle rozmów nie ma końca :).




Muszę Wam powiedzieć, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym, jak cudowne może być takie spotkanie. Uwielbiam to co tu robię, więc poznanie innych dziewczyn poza Internetem z tym samym zainteresowaniem było niezwykle miłym przeżyciem :). Na takich spotkaniach można się niesamowicie dużo dowiedzieć, zarówno o blogowaniu, jak i o każdej innej sferze. Mam nadzieję, że jeszcze wiele takich spotkań przede mną bo są one bardzo inspirujące i utwierdzają w tym, że robi się coś cudownego :D. Jeżeli kiedykolwiek będziecie miały okazję wziąć w takim wydarzeniu udział to serdecznie Wam to polecam. Nie zastanawiajcie się ani sekundy tylko idźcie i rozwijajcie się! :D

Jak już wspomniałam na wstępie, chciałabym Wam teraz pokazać upominki, jakie dostałyśmy podczas spotkania. Organizatorki przeszły same siebie i dzięki nim wróciłam do domu obładowana masą  wspaniałych kosmetyków :D.




 


Kosmetyki Selfie Project to nowość, która ostatnio zagościła w drogeriach Rossmann. Tym bardziej cieszę się, że mam okazję przetestować te produkty. W paczce znalazł się płyn micelarny, bibułki matujące #MattMeNow oraz matujący puder antybakteryjny w kompakcie #4everMatt.




Oillan zna prawie każdy. Kosmetyki te szczycą się dość dobrą opinią i z chęcią sama się przekonam, czy rzeczywiście to prawda. Umożliwi mi to krem na dzień i na noc dla atopowej i problematycznej skóry, biaktywny balsam kojąco-ochronny, bioaktywna emulsja do mycia i kąpieli oraz hipoalegiczny płyn do higieny intymnej.  Najbardziej ciekawa jestem działania kremu.



Paczka Eveline była niesamowicie duża. Zawierała w sobie zarówno kosmetyki pielęgnacyjne, jak i kolorówkę, czyli cudowne zróżnicowanie. Wśród kosmetyków do ciała jest balsam odmładzający o zapachu granatu i figi, krem do twarzy, który uwaga, stosowany może być pod prysznicem, podwójna maseczka na różne partie twarzy oraz nawilżająco-regenerujący zabieg do stóp z algami atlantyckimi.



Jeśli chodzi o kolorówkę z Eveline to mamy tu 3 klasyczne lakiery do paznokci oraz matową pomadkę płynną Velvet Matt w odcieniu mocnego, wyrazistego różu. Niestety klasyczne lakiery na razie do niczego mi się nie przydadzą, ze względu na hybrydy, ale pomadkę na pewno przetestuję, mimo, że trochę obawiam się tak mocnego różu na ustach :D.


Kosmetyki Tołpa również mają wiele fanek, ale mi zawsze nie było po drodze z tą marką mimo, że dostępne są w prawie wszystkich popularnych drogeriach (Rossmann, Hebe, Superpharm czy Natura). Dzięki spotkaniu mam możliwość przetestować dwupak,  który składa się z normalizującego płynu micelarnego oraz łagodzącego kremu korygującego. Delikatne kosmetyki do twarzy zawsze na tak :).



Maseczek nigdy dość! Tym razem mam okazję wypróbować trzy maseczki do twarzy marki Dermaglin oraz jedną maseczkę do stóp :). Będzie domowe spa! :D

Moje rzęsy są dość długie i grube, więc nigdy nie miałam im nic do zarzucenia. Jednak zawsze może być lepiej, zawsze! :D I w tym pomóc ma mi serum pobudzające wzrost rzęs Lashvolution. Jestem bardzo ciekawa tego produktu. Na pewno za jakiś czas pojawi się o nim osobny post, abyście i Wy dowiedziały się czy rzeczywiście działa :).


Firma Indigo coraz bardziej sukcesywnie poszerza swoją linię kosmetyków do ciała. Z ich oferty znam tylko hybrydy, więc bardzo się cieszę, że w moje łapki wpadło kilka produktów z linii spa :). W ramach spotkania otrzymałam balsam do ciała Femme Fatale, serum do skórek i paznokci jojoba, śliczny krem do rąk Indigolicious oraz pudełeczko pełne próbek kremów i balsamów :).



Z niekosmetycznych produktów otrzymałyśmy saszetki Młody jęczmień Forte Slim, które po zmieszaniu z jogurtem, bądź koktajlem stanowią uzupełnienie diety oraz ułatwiają spalanie tłuszczu.

Na koniec cała siata z nową serią kosmetyków Ziaja. Jestem w siódmym niebie! :D Jednak dzisiaj prezentacji nie będzie. Zawiedzeni? Spokojnie, tej linii kosmetyków należy się osobny post, który pojawi się za jakiś czas :)


I to by było na tyle. Dużo tego wszystkiego prawda? :D Jestem bardzo zadowolona ze wszystkich prezentów, ale przede wszystkim ze spotkania. Dziękuję bardzo serdecznie organizatorkom i pozostałym dziewczynom za cudownie spędzoną niedzielę :). Łapcie listę ich blogów i odwiedzajcie:

 www.bardziejmilo.pl
www.moni-beauty.blogspot.com
www.martynapiechowska.pl
www.najlepszerecenzjekosmetyczne.blogspot.com/
www.madebygigi.blogspot.com/
www.cosmeticsmyaddiction.pl/
www.ladyaggu.blogspot.com/
www.makeuplista.blogspot.com
www.makeuplista.blogspot.com
www.urodakobiety24.pl
www.mamazrozowatorebka.blogspot.com

Linki do otrzymanych upominków :) :
http://pl.dermaglin.pl/
www.eveline.eu
http://www.avetpharma.pl/
http://lashvolution.pl/
www.tolpa.pl
https://www.indigo-nails.com/
http://ziaja.com/
http://www.oillan.pl/
    
Buziaki :*




26 komentarzy:

  1. wow super !! ja prawie te wszystkie kosmetyki testowałam we współpracach. wczoraj mi wlasnie przyszlo do testowania żel i bibułki z selfie project, ogolnie jestem ciekawa tej firmy, bo nie znam produktów :) . tez bym chciala kiedys uczestniczyc w takim spotkaniu blogerek i poznac inne dziewczyny, ale zazwyczaj takie spotkania są organizowane hen daleko ode mnie :d bo w sumie najbardziej by mi odpowiadał Wrocław, ewentualnie Poznań, ale to już na weekend hehe :D . moze sie kiedys uda gdzies załapać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można pojechać na spotkanie i przy okazji zrobić sobie wycieczkę weekendową :D trzymam kciuki, żeby się kiedyś udał taki wyjazd :D

      Usuń
  2. Pozazdrościć takiego spotkania :) Ile cudowności dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. byłam ostatnio na spotkaniu w Opolu i wiem co czułaś :) super prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że organizują tyle takich spotkać :)

      Usuń
  4. Super spotkanie, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne spotkanie.i super prezenty
    Zazdroszczę szczególnie Indigo i Tołpy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Musialo być naprawdę super. Chętnie kiedyś wezmę udział w takim spotkaniu. Fajnie jest poznać inne dziewczny, które podzialają naszą pasję do kosmetyków :) A i miłego testowania. Bedę czekać na opinie kosmetyków Selfie Project, bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam wziąć udział w takiej akcji, bo bardzo dużo wnoszą do blogerskiego życia :D

      Usuń
  7. Spotkanie było bardzo udane :) mam nadzieję do zobaczenia jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że do zobaczenie :D koniecznie trzeba powtórzyć takie spotkanie bo było świetne :)

      Usuń
  8. Było super i miło było mi Cię w końcu poznać :) Do zobaczenia - tym razem zapraszam do Olsztyna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również było niezmiernie miło i cieszę się, że przyjechałaś :) Wpadnę na pewno :D

      Usuń
  9. Wow wzspaniale spotkanie. Sama jestem z okolic Sopotu. Zazdroszczę takiego spotkania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że na następnym takim spotkaniu będziesz :)

      Usuń
  10. Ile wspaniałości :D Miłych testów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale będziesz miała testowania i tematów na blog! :D Zazdroszczę spotkania. Sama chciałabym wziąć w takim udział, ale z drugiej strony miałabym pewne obawy... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czego obawiać :D Polecam brać udział w takich spotkaniach :)

      Usuń
  12. Ja też uczestniczyłem kiedyś w spotkaniu blogerskim jednak po Twoich zdjęciach sądzę, że było do zorganizowane dużo dużo lepiej. Pozdrawiam http://pomau-nolimits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było super, organizacja na najwyższym poziomie :D

      Usuń

Copyright © 2014 Labonny blog , Blogger