Buuu! Cukierek albo psikus!

BUUU!!! Cukierek albo psikus!


Halloween to święto strachów, duchów i potworów zaczerpnięte prosto z Ameryki. Zna je każdy, ale nie każdy toleruje i obchodzi. Dla wielu dzień przebierańców, dyń i słodkości jest zupełnie zbędny a wręcz kontrowersyjny, gdyż wypada w noc poprzedzającą Dzień Zmarłych. Jednak czy Halloween na prawdę jest tak złe i nie warto go obchodzić?
Dla mnie jest to wręcz genialny dzień i zdania nie zmienię :). Nigdy jednak jako dziecko nie latałam po mieszkaniach i nie "groziłam" ludziom za cukierka :P. Ta kwestia akurat nie jest u nas dość rozpowszechniona i może dobrze, bo kto by chciał 5 razy na godzinę latać do drzwi, bądź w ukryciu udawać, że nie ma go w domu :P. Moje zamiłowanie do Halloween zrodziło się w momencie, gdy odkryłam ile radości daje możliwość przebrania się specjalnie na ten dzień :). Jednak nie tylko tak można świętować Halloween. Dodatkowo wiele osób uwielbia również dekorować swoje domy w typowe dla tego święta dekoracje, bądź gotować straaaszne potrawy (oczywiście nie pod względem smaku :D).

Skupmy się jednak na przebraniach i Halloweenowych makijażach. Czyż nie cudowne jest, że jednego wieczoru w roku możemy przeobrazić się w kogokolwiek tylko będziemy chcieli? :D Ogranicza nas w tym momencie tylko i wyłącznie wyobraźnia. A co za tym idzie, silnie działa tego dnia nasza kreatywność co dodatkowo mocno działa na plus dla tego święta. Samo przeglądanie internetu w poszukiwaniu inspiracji może przynieść wiele frajdy, a już kompletowanie całego stroju i wykonywanie makijażu to mega zabawa, która pozytywnie nastawia nas na całą noc :). Jednak wiele osób przeraża wizja wielogodzinnych poszukiwać stroju idealnego, a później kolejne godziny na dopracowanie przebrania. Błąd! Halloweenowa stylizacja może być prosta i przyjemna, nawet gdy jesteśmy mocno zapracowani i brak nam czasu. Wystarczy tylko trochę pokombinować z makijażem (jednak podobno wiele kobiet właśnie tego dnia nie powinno w ogóle robić sobie makijażu i przebranie na Halloween gotowe :D ach te męskie pomysły... :P). 

Chciałabym pokazać Wam dwa bardzo proste Halloweenowe makijaże wykonane tylko i wyłącznie kosmetykami kolorowymi, które większość z Was zapewne ma w domach :). Zrobienie każdej z poniższych stylizacji zajmie góra pół godziny. Szybko, prosto i bez marnowania czasu oraz nerwów :). 

Pierwszy makijaż to czaszka, bądź też zombie, jak kto woli :D Do jego użycia potrzebujemy tylko i wyłącznie czarnego i białego cienia oraz czarnej kredki. Cienie zastąpić można farbkami. Wówczas efekt będzie jeszcze bardziej spektakularny :).





Drugi makijaż daje nam efekt starcia z kimś znacznie od nas większym i silniejszym :P. Dużo siniaków, zadrapań i krwi. Im więcej tym lepiej :D. Aby stworzyć poobijaną buźkę potrzebujemy czerwonej kredki, czerwonej szminki oraz fioletowego i brązowego cienia. 












A Wy jaki macie stosunek do Halloween? Przebieracie się czy raczej wolicie zostać tego wieczoru w domu? Jakie stylizacje wybraliście w tym roku? Koniecznie podzielcie się swoimi pomysłami w komentarzach :)

Mroczne buziaki :D :*


30 komentarzy:

  1. Ja nie obchodzę tego święta :) Super Ci wyszły obie propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne makijaże ;) Chociaż ja Halloween mam codziennie rano jak patrze w lustro :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaha skądś to znam :D dziękuję :D

      Usuń
  3. Kochamy Halloween ❤️
    Pozdrawiamy,
    Kamil i Przemek/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wybrałam się na żadną imprezę halowenową, może w przyszłym roku ;) a makijaże super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię halloween i nie obchodze tego święta odkąd się pojawiło, ale od kilku lat już tak nawet w tym roku w pracy wszystkie przebrałyśmy się za czarownice :D super zabawa i ja jestem jak najbardziej za :) świetne makijaże, bardzo podoba mi się czaszka :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że Halloween udane :) dziękuję :*

      Usuń
  6. Ja niestety już któryś rok nie obchodzę jakoś czasu brak :(

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny makijaż <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Makijaż czaszki super wygląda ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło Ci bardzo klimatycznie :D super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Swego czasu również wykonywałam tego typu "makijaże" jednak w tym roku odpuściłam ;) Twoje są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam takie okazje, przy których można "zaszaleć" :D

      Usuń
  11. woo świetny make up! ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjne charakteryzacje :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Labonny blog , Blogger